Uusi yrittäjä?

Oletko perustamassa uutta yritystä vai oletko perustanut yrityksen vasta hiljattain? Olet varmaankin jo saanut, tai ainakin tulet saamaan järjettömästi puhelinsoittoja monista eri organisaatioista. Tuttu juttu. Mutta oletko ehtinyt puhelinsoitoilta pohtimaan kuinka markkinoida uutta yritystäsi? Lue alta vinkit uuden yrityksen markkinointiin! 

Nettisivut

Ihmiset ovat internetissä. Älä edes pohdi olla ottamatta verkkosivuja, sillä ne ovat hintaansa nähden ehkäpä yrityksen tärkein investointi. Verkkosivut palvelevat asiakkaitasi, jopa silloin kun sinä nukut. Tavoitteenamme on luoda onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaan tulee löytää sinut, sinun palvelusi sekä kaikki muu hänen tarvitsemansa informaatio, tai hän saattaa lähteä toisaalle.

Asiakkaan arjen helpottaminen sähköisen ajanvarausjärjestelmän tai verkkokaupan avulla kannattaa ottaa myös harkintaan. Jos asiakkaalle tulee yön pikkutunteina mieleen varata kampaaja tai kakku viikonlopuksi, on hänelle annettava siihen mahdollisuus.

Goole_Ads_hakukonemainonta_Fenomeno_opt

Google Ads

Parhaimmistakaan verkkosivuista ei ole hyötyä, mikäli siellä ei ole kävijöitä. Uudet verkkosivut ottavat aikansa, ennen kuin ovat löydettävissä Googlesta orgaanisilla hakusanoilla. Tämän vuoksi on ensiarvoisen tärkeää houkutella alkumetreillä kävijöitä. Esimerkiksi Facebook -arvonnalla saadaan helposti uteliaita asiakkaita tutustumaan uusiin verkkosivuihin – ja vieläpä lähes ilmaiseksi.

Yksi helppo, edullinen ja lähes takuuvarma tapa hankkia vierailijoita on Google Ads -mainonta. Google Adsin avulla sinulla on mahdollisuus kiilata suurimpienkin yritysten ohitse Google-haun kärkeen. Googlesta on tullut osa arkeamme. Ennen kysyttiin tuotteista ja palveluista naapurin Pekalta, nykyään Googlelta. Ja mikä parasta – Google-haun kautta sivustollesi tulleet vierailijat ovat jo osoittaneet kiinnostusta tuotetteitasi tai palveluitasi kohtaan!

Panosta brändiisi

Perusasiat kuntoon

Visuaalisen ilmeen tulisi olla yhtenäinen ja tunnistettava. Jokaisen markkinointitoimenpiteen ja Facebook-päivityksen tulisi olla yhdistettävissä juuri sinun yritykseesi. Vahva brändi luo uskottavuutta ja helpottaa myyntiä. Logoon ja ylipäätään yritysilmeeseen sijoittaminen kannattaa, sillä ammattimaisesti toteutettuna se kestää vuosia ja vahvistuu jokaisen markkinointitoimenpiteen ansiosta.

Sosiaalinen media

Mikäli sinulla ei ole vielä Facebook-sivuja, käy tekemässä ne heti tai anna tehtävä ammattilaisille. Luo innostavia päivityksiä ja hanki seuraajia erilaisilla kilpailuilla. Muista myös linkata kotisivusi! Kohdennettu Facebook-markkinointi on edullinen tapa saavuttaa asiakkaat, jotka eivät vielä sinua osaa Googlesta etsiä.

Henkilöbrändi

Varsinkin yrityksen alkutaipaleella yrityks henkilöityy helposti perustajaansa. Muista pitää huolta jaksamisestasi ja ole mahdollisimman paljon esillä sekä ainakin piipahda samoissa tapahtumissa, joissa asiakkaasikin käyvät. Hio itsellesi valmiiksi muutaman minuutin mittainen hissipuhe yrityksesi palveluista. Kuvaile miten pystyt ratkaisemaan asiakkaan ongelmat ja kerro hänelle joka ikinen syy ostaa. Muista jättää käyntikortti muistoksi!

Edulliset pakettiratkaisut

Aloita yritystoimintasi helposti ja vaivattomasti valmiilla pakettiratkaisuillamme. Painotuotteiden ja logon suunnittelu sisältää kolme vedoskierrosta. Paketteihin lisätään alv 24%.

MINI

599
  • Yhden sivun verkkosivusto
  • 100 kpl käyntikortteja

MEDIUM

849
  • Verkkosivuston toteutus
  • 150 kpl käyntikortteja
  • Yksinkertainen logosuunnittelu
  •  

MAXI

1299
  • Laajat verkkosivut
  • Logosuunnittelu
  • 150 kpl käyntikortteja
  • 150 kpl
    esitteitä
  • Facebook profiilikuva ja kansikuva

Mahdollisuus maksaa erissä

Yrityksen perustamisvaiheessa syntyy paljon kuluja, jopa ennen kuin olet ehtinyt laskuttamaan euroakaan. Meillä voit maksaa palvelut ilman korkoja ja kuluja helposti kuukausierissä. Kysy lisää!