Graafinen suunnittelu

Suunnittelemme yrityksellesi niin digitaaliset materiaalit kuin fyysiset painotuotteet valmiiden materiaalien pohjalta tai vaihtoehtoisesti voidaan lähteä liikkeelle puhtaalta pöydältä. Kaikki lähtee liikkeelle yritykselle ominaisesta yritysilmeestä. Yhtenäinen yritysilme herättää mielikuvia ja luo uskottavuutta. Huolellisesti toteutettu yritysilme auttaa asiakkaitasi muistamaan ja tunnistamaan sinut, sekä herättämään luottamusta. Logo on yrityksen yksi tärkeimmistä yritysilmeen elementeistä ja siihen kannattaa panosta heti yrityksen alkumetreiltä asti. Yksinkertaisimmillaan logo voi olla ns. tekstilogo, mutta usein siihen liitetään erilaisia graafisia muotoja.

Logot ja yritysilmeet

Persoonallinen logo yksinkertaisella tekstillä tai huomiota herättävillä graafisilla elementeillä.

Käyntikortit ja flyerit

Käyntikortti on helppo tapa vaihtaa yhteystietoja tai kirjata muistiin vaikkapa kampausaika.

Tuotekuvastot ja -esitteet

Fyysisistä tuotekuvastoista tuotteita on paljon mielenkiintoisempi selata kuin tietokoneen ruudulta.

Ikkunateipit ja muut tarrat

Ikkunateipit ovat erittäin kestävä tapa viestiä yrityksesi ilmettä ja erottua katukuvasta.

Printti- ja digimainokset

Facebook-mainontaa kannattaa vähintään kokeilla, ellei se ole jo osa yrityksen markkinointia.

Printtimainonta - fyysistä vaikuttamista

Maailma on digitalisoitunut järkyttävää vauhtia, mutta fyysinen vaikuttaminen ei todellakaan ole kuollut. Kaupat, kodinkoneliikeet sekä tavaratalot lähettävät jatkuvasti fyysisiä mainoslehtisiä, joiden tavoitteena on herättää asiakkaan mielenkiinto ja ohjata hänet yrityksen omille kotisivuille katsastamaan koko valikoima. Käyntikortit sekä erilaiset tuotekuvastot ovat tänä päivänä oiva tapa erottautua sekä herättää luottamusta asiakasta kohtaan.